Migrän!!!

Vilken dag..

Blir väckt klockan åtta av morsan, farsan är på väg över och ska hjälpa mig silikona en grej. "jaha" tänker jag, fanskapet skulle ju komma vid tio. Fem timmars sömn, tack och bock!
Aja, vi fixar det som ska silokonas och sticker sen och hämtar husbilen. Sen tillbaka till Hälla för att beställa tid på Hyundai åt honom. In en sväng på mekonomen. Visar sig att det skulle bara dyrare att köpa en originalblinkers till bilen än en snyggare och bättre stylingblinkers. Vilken värld vi lever i...... Käkar på "huttan" och smiter sen in på ikea och köper två hyllor.

När jag kommer hem så slår den där smygande huvudvärken jag haft hela dagen om till migrän med full kraft och jag blir sängliggande mellan fyra och åtta.. LAGOM SKOJ!

Hejdå..

Kommentarer
Postat av: nathalie

det är därför man ska ta alvedalve i god tid ;)

2009-06-01 @ 22:35:49
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0