summering av helgen

Måste väl erkänna direkt att helgen började ganska så dåligt. Kasst väder med regn, blåst och kyla satte ribban liksom.

Fredagskvällen blev en katastrof. Förstår inte varför jag alltid försöker se det bästa i människor som gång på gång bevisar motsatsen. Nu är det i alla fall över. Kan aldrig någonsin acceptera ett sådant beteende, oavsett vem det gäller. Personen visade verkligen att den behöver proffisionell hjälp, någon att prata med och eventeullt starka mediciner. Sorgligt..

Lördagen blev klart bättre. Var hemma hos familjen Klovland-Klovland fd. Güssow och lekte lekar. Med vinst i 4 grenar av 5 möjliga, och en sistaplacering så blev det delad förstaplats för vårt lag (Sverige). Förlorarna (Norge och Finland) bestämde att som utslagstävling så skulle vi lag-shotta. Tyskarna som bestod av ett gäng avdankade alkisar slog till med full kraft och spöade oss. Mycket tacke vare att mina lagkamrater hade en tendes att få upp det som skulle ner..
Kvällen avslutades med fotboll. På tv. Hade lika gärna kunnat virka eller nå. Kass match, ett mål som nästan kan klassas som självmål och fortsatt dåligt väder..

Söndagen blev riktigt lång och seg, och spenderades nästan uteslutande i soffan. Mängden mat och mängden alkohol från lördagen gjorde sig lätt påmind.

Nu är jag dessutom inne på min sista semestervecka, hur ska det här gå? Tyck synd om mig!
Hejsvej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0