taskigt med uppdateringar

.. Jag vet! Men nu kommer en i alla fall..

Sista lediga veckan har gått och det är nu söndag igen. Och regnet det bara öser ner.. Kul, känns mer som kallt höstväder än sommar som det tydligen ska vara enligt almanackan.

Veckan som gått har jag däremot inte gjort så mycket. Mest tagit det lugnt och festat lite på grund av vädret. Ska be att få tacka alla som valde att förgylla den. Carro, Ella, Marcus och så vidare (på tok för slö för att skriva allas namn!)..
Höjdpunkten var ju klart Johans student, även om jag inte kunde vara på plats vid utspringet och kortegen. Var ju dock på mottagningen och åt gratismat och drack lite skumpa. Passade även på att ge Johan Elivs the King-vinet från bolaget. En rockig grabb behöver ju en rockig present!

Helgen har mest bara varit seg och blöt. Hela lördagen låg jag bakis tills Marcus dök upp vid 22-tiden och tvingade mig att dricka ännu mer. Söndagen var dock bättre, dock lika seg. Och så vaknade jag inte förrän vid lunch heller. Jag som alltid är uppe och springer senast kl 10...

Nej, ska ta och koka mig lite spaghetti nu. På återseende!







Raindrops keep falling on my head!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0