Sliten hjälte..

Fy satan vad det var tungt att kliva upp i morse. En riktigt seg bakfylla hade jag. Inte den där med dunkande huvudvärk och illamående. Nej, snarare den där som ger total orkeslöshet.. Jag var fortfarande full med andra ord..
Men, festen var rolig, maten god och alkoholen flödade, så vafan klagar jag för?

Nu är ballen färdigmålad för er som undrar.. Bilder kommer vid ett annat tillfälle när allt annat också är klart!

Jo, höll nästan på att glömma. Gjorde EU-valstestet på AB. Visade sig att jag är mer Sosse än Sverigedemokrat.. Alltid glädjer det någon skulle jag tro. Fast jag var ju knappt 50% sosse, så det är nog inget att oroa sig för!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0