Pulverdieten fortgår

Jajamen, som rubriken antyder så går jag numera på diet. Började i måndags med Twinfast:s "gå-ner-i-vikt"-pulver.
Dum som jag är så vägde jag mig ju tyvärr inte innan jag startade, men det ska jag göra ikväll, så det får bli startvikten.

Idag är det dag 3 av 14.

Hittills har jag klarat mig ganska bra. Inte blivit nämnvärt tjurig (även om det varit nära) och inte haft några större problem med att orka med dagarna. Byter ut alla 3 stora mål mat mot pulver. Eller ja, två mot twinfast och ett mot nutrilett-smoothie har det blivit hittills. Men nu, resterande 4 dagar denna vecka, så blir det enbart mitt eget pulver.

Det som blivit uppenbart nu, så här dag 3, är att jag blivit väldigt torr i ansiktet. Inte fullt så skoj, men jag överlever!
Ska börja dricka en sked linfrö-olja varje morgon och försöka råda bot på det den vägen.


Återkommer längre fram med resultat.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till :)

2009-09-20 @ 14:35:33
URL: http://johannacecilialindblom.blogspot.com/
Postat av: Becca

Jag tkr inte du ser speciellt överviktig ut:P

2009-09-20 @ 22:42:03
URL: http://kopingsgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0