woho!

Ledsen att jag inte skrivit på ett par dagar, har legat nedbäddad i sängen och varit sjuk så det har inte funnits så mycket att skriva om. Men nu kommer i alla fall en liten uppdatering!

Fyfan vilken helg alltså. Spårade ur totalt i fredags, så den glömmer vi helt och hållet.
Gårdagen var mycket roligare, trots att jag fram till halv tio igår kväll inte hade några planer alls på att partaja. Efter mycket tjat från Marcus och Gurra så tog jag i alla fall en taxi till Lustigkulla och joina dem.
Kom så småningom ner på stan och efter att ha virrat runt lite på diverse ställen så hamnade vi till slut på Silk. Haha, första lördagen på över 3 år på det stället.. Det var, ehm, underhållande.. Efter en fernet (som jag avrådde alla ifrån att beställa) och en öl så var kvällen räddad! Träffade också Deki, och det sker alldeles för sällan..

Idag har jag inte gjort mycket alls.. Gick till macken "commando-style" och köpte mjölk, gjorde lite strofanoff och har smsat lite med en person som bara gör mig förvirrad.. Men vafan, det är sånt som händer!

På onsdag drar jag och Marcus till Götet sen, så vet ni några schyssta butiker så kommentera så lovar jag att i alla fall gå dit och fönstershoppa!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0